Przede wszystkim:

JESTEŚMY ELASTYCZNI I DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB

Oferowane przez nas usługi w zależności od Państwa wygody są świadczone w Państwa siedzibie lub w naszym biurze.

Proponujemy szereg usług w ramach pakietów w formie miesięcznego abonamentu, wykonania jednorazowej wybranej usługi, bądź obsługi administracyjno-biurowej na określony czas np. kilka godzin, dni, tygodni, miesięcy, zastępstwa na czas urlopu, zwolnienia itp.

Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do Państwa potrzeb. Istnieje możliwość modyfikacji pakietów, to Państwo decydujecie jaki obszar usług jest dla Was ważny.

Wspólnie dokonujemy rozpoznania Państwa potrzeb, na podstawie którego możemy skomponować dla Państwa indywidualny pakiet.

Poniższy cennik przedstawia podstawowe pakiety oraz zakres wykonywanych usług. Poszczególne usługi wyceniane są indywidualnie. W przypadku stałej współpracy oferujemy rabaty i możliwość negocjacji cen.

PAKIET CENA*
FIRMA BASIC - opłata miesięczna 300 zł
FIRMA MEDIUM - opłata miesięczna 600 zł
FIRMA SUPER - opłata miesięczna zapytaj o cenę
FIRMA PREMIUM - opłata miesięczna zapytaj o cenę
GODZINA opłata za 1 godzinę 50,00 zł
KADRY - opłata miesięczna za 1 osobę 20,00 zł
KADRY i PŁACE - opłata miesięczna za 1 osobę 30,00 zł
FAKTURY - opłata miesięczna do 50 faktur 100,00 zł
OGŁOSZENIA - opłata miesięczna do 50 ogłoszeń 300,00 zł
SALA KONFERENCYJNA 1 godzina 20,00 zł
SALA KONFERENCYJNA z obsługą - 1 godzina 45,00 zł
SALA KONFERENCYJNA - 1 dzień / 8 godz. 100,00 zł
SALA KONFERENCYJNA z obsługą - 1 dzień / 8 godz. 225,00 zł

* podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% Vat. Firma wystawia faktury Vat.

Szczegóły pakietów

  BASIC MEDIUM SUPER PREMIUM
OBSŁUGA W SIEDZIBIE KLIENTA i M&S Mobilny Sekretariat obsługa 8 godz. miesięcznie obsługa 16 godz. miesięcznie obsługa 32 godz. miesięcznie obsługa 64 godz. miesięcznie
sporządzanie dokumentów i pism firmowych        
sporządzanie pism urzędowych, uchwał Zarządu        
sporządzanie umów        
porządkowanie i segregowanie dokumentów        
archiwizacja dokumentów w formie papierowej i elektronicznej, archiwizacja poczty e-mail        
przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków        
sporządzanie listów, streszczeń        
adresowanie i wysyłka poczty listowej, sortowanie wstępne korespondencji        
obsługa poczty elektronicznej        
kopiowanie, skanowanie i drukowanie dokumentów w siedzibie klienta        
skanowanie kopiowanie i drukowanie dokumentów czarno-białych w siedzibie M&S Mobilny Sekretariat Do 10 stron Do 20 stron Do 30 stron Do 40 stron
drukowanie dokumentów w kolorze w siedzibie M&S Mobilny Sekretariat   Do 5 stron Do 10 stron Do 15 stron
przygotowywanie na zlecenie raportów, analiz i statystyk porównawczych        
przygotowywanie prezentacji        
wystawianie faktur Do 5 dokumentów Do 10 dokumentów Do 20 dokumentów Do 30 dokumentów
przygotowywanie i opisanie dokumentów do biura rachunkowego Do 5 dokumentów Do 10 dokumentów Do 20 dokumentów Do 30 dokumentów
współpraca z biurem rachunkowym w imieniu klienta        
przekazywanie/przewożenie dokumentacji do biura rachunkowego na terenie Lublina     1 raz w miesiącu 1 raz w miesiącu
przekazywanie dokumentacji do urzędów     1 raz w miesiącu 1 raz w miesiącu
odbiór, przewożenie/przekazywanie dokumentów dla klientów przedsiębiorcy na terenie Lublina, odbywanie spotkań w imieniu klienta na terenie Lublina, podpisywanie umów i innych dokumentów w jego imieniu     1 wizyta do 2 wizyt
pozostałe usługi sekretarskie, odbieranie i wykonywanie telefonów        
pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Miasta)        
pomoc asystencka (rezerwacja hoteli, restauracji, biletów itp.)        
organizacja i rozliczanie podróży służbowych        
prowadzenie terminarza i przypominanie o spotkaniach        
wsparcie akcji reklamowych, pomoc w projektowaniu firmowej strony internetowej, wizytówek, logo        
zamawianie materiałów reklamowych        
wyszukiwanie informacji, danych teleadresowych instytucji i firm        
zakup i dostarczanie materiałów biurowych       1 raz w miesiącu
pomoc i wsparcie w organizacji firmy, biur, nowych oddziałów i stanowisk pracy        
pomoc w rekrutacji pracowników (dodawanie ogłoszeń, selekcja dokumentów rekrutacyjnych)        

Pakiety dodatkowe

NAZWA OPIS
PAKIET GODZINA - opłata za 1 godzinę pakiet obejmuje obsługę zleconych zadań biurowych za roboczogodzinę
PAKIET KADRY - opłata miesięczna za 1 osobę prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, kierowanie na badania lekarskie oraz szkolenia BHP, rozliczanie czasu pracy i urlopów
KADRY i PŁACE - opłata miesięczna za 1 osobę prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, kierowanie na badania lekarskie oraz szkolenia BHP, rozliczanie czasu pracy i urlopów, wyliczanie płac
FAKTURY - opłata miesięczna do 50 faktur wystawianie faktur na określonych nabywców
OGŁOSZENIA - opłata miesięczna do 50 ogłoszeń dodawanie ogłoszeń na portalach internetowych
SALA KONFERENCYJNA wynajem sali konferencyjnej do 10 osób, do dyspozycji rzutnik, bezprzewodowy internet oraz flipchart
SALA KONFERENCYJNA OBSŁUGA wynajem sali konferencyjnej do 10 osób, do dyspozycji rzutnik, bezprzewodowy internet oraz flipchart, w ramach pakietu organizacja spotkania: powitanie gości, przygotowanie materiałów - wydruk prezentacji i dokumentów itp., kawa, herbata, woda